בנט בבסיס חיל הים: "רואים עלייה באיומים בזירה הימית בנתיבי השיט"

איתי גדסי 2 Comment on בנט בבסיס חיל הים: "רואים עלייה באיומים בזירה הימית בנתיבי השיט"

ראש הממשלה נפתלי בנט הגיע לביקור בבסיס חיל הים בחיפה יחד עם הרמטכ"ל כוכבי ומפקד חיל הים סלמה. ראש הממשלה קיבל סקירה מקיפה אודות הפעילות המבצעית בזירה הימית ממפקד זרוע הים

צילום: עמוס בן גרשום / לעמ
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר היום (שלישי) בבסיס זרוע הים בחיפה ובבסיס שייטת 13 בעתלית, יחד עם הרמטכ"ל, אביב כוכבי, ומפקד זרוע הים, אלוף דוד סער סלמה.

ראש הממשלה, נפתלי בנט התייחס לרכישת הצוללות מגרמניה לאחר זמן ארוך ובמחיר כפול: "אני שמח שהממשלה בראשותי סיכמה וחתמה על הסכם לרכש של צוללות, רכש אסטרטגי שישמש את ביטחון ישראל שנים קדימה".

בנט ציין כי "בתקופה האחרונה אנחנו רואים עלייה באיומים בזירה הימית, בנתיבי השיט ובנתיבי המסחר. אני רואה בזה בהחלט אתגר, וצריך לדעת שהיעד הוא מדינת ישראל, אבל לא רק. לכן, אני שמח במיוחד על שיתוף הפעולה האסטרטגי שהולך ונרקם, גם עם ארה"ב בתרגילים ימיים משותפים וגם עם ידידות אחרות באיזור".

ראש הממשלה קיבל סקירה מקיפה אודות הפעילות המבצעית בזירה הימית ממפקד זרוע הים, אלוף דוד סער סלמה. בהמשך סייר בשייטת הצוללות ובשייטת ספינות הטילים.

כמו כן, ביקרו רה"מ, הרמטכ"ל ומפקד זרוע הים בספינת אח"י מגן מדגם סער 6, בה קיבלו סקירה ממפקד שייטת ספינות הטילים, אל"מ ארז בן ציון, על משימות השייטת במערכה שבין המלחמות וההגנה על המים הכלכליים. עוד שוחח רה"מ עם מספר לוחמים ולוחמות המשרתים בספינה.

לאחר מכן, ביקר ראש הממשלה בבסיס שייטת 13 בעתלית, ממנו הפליג לספינה מבצעית בלב ים, צפה בתצוגת יכולות של שייטת 13 ושוחח עם מפקדי ולוחמי היחידה.

 



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    חברים משהו צריך לומר את האמת המלך ערום
    תאוות התואר העבירה אותו על דעתו
    באיחור של כמה חודשים ובמחיר אסטרונומים ועם ממשלה שהצביעה להקים ועדת חקירה על רכישת אותם צוללות
    המלך ערום

  2. 1

    כל עמישראל אומר את זה אחשל'י